قیمت سایت گلاس کستل 

۱۶ بازديد

سایت گلاس یا شیشه رویت تجهیزی سایت گلاس کستل  برای عبور سیال می باشد که با استفاده از شیشه ­های تعبیه شده امکان مشاهده حرکت سیال، رنگ و میزان شفافیت آن وجود دارد. سایت گلس (fourchat.ir/سایت-گلاس-چیست؟/) تجهیزی برای عبور سیال، نشان دادن مبرد و میزان رطوبت سیستم است که با استفاده از شیشه های تعبیه شده امکان مشاهده حرکت سیال ، رنگ و میزان شفافیت آن وجود دارد در واقع با استفاده از سایت گلاسها میتوان شیرها ، صافی ها ، مبردها و تله بخارهای مسدود شده را تشخیص داد.

 

همچنین می توان از سایت گلاسها برای اهداف بازرسی نیز استفاده کرد. سایت گلاس تجهیزی برای عبور سیال می باشد که با استفاده از شیشه های تعبیه شده امکان مشاهده حرکت سیال، رنگ و میزان شفافیت آن وجود دارد. امکان بررسی و مشاهده میزان مخلوط شدن مواد جامد (مانند رزین، مواد غذایی و غیره) موجود در برخی خطوط و نیز حرکت جریان سیال وجود دارد. از جمله وظایف سایت گلاس در ساختار سیستمهای سرمایشی بررسی داخل سیستم، گرفتگی های صافی ها و فیلتر ها، سطح مایع مبرد، حرکت سیال، رنگ و میزان شفافیت سیال و نیز رطوبت موجود در سیستم است.

سایت گلاس کستل چیست

سایت گلاس (Sight Glass) تجهیزی برای عبور سیال است که با به کار گیری از شیشه­ های درنظرگرفته شده قابلیت مشاهده حرکت سیال، رنگ و واحد سنجش شفافیت آن وجود داراست.

شیشه­ های سایت گلاس­ ( Sight Glass Window ) و نمایشگر­های شیشه­ ای ( Sight Flow Indicator ) ، دو دسته کلی از سایت گلاس­ها می باشند . سایت گلاس نوع نمایشگر رویت جریان، خود به دو نوع تمام دید (360 درجه دور تا دور) و دید از درون نمایشگر جریان (دارای دو نوع یک طرف دید و دو طرف دید می باشد)، تقسیم می شود.

این دستگاه از یک لنز شیشه ای که درون رینگ فلزی قرار دارد، ساخته شده و از نشت مبرد جلوگیری می کند. برخی از کارخانجات نشانگرهای مکانیکی بر روی محصولات خود قرار میدهند که میتواند یکی از مدلهای Finger، Ball، Propeller، Flapper یا Integral Spout باشد. در برخی سایت گلاس ها، نمایشگر مکانیکی درون این ابزار تعبیه شده که از انواع این نمایش ها می توان به integral spout ، figer ، ball ، propeller و flapper اشاره کرد. سایت گلاس کستل برای نشان دادن مقدار مبرد و نشان دادن میزان رطوبت درون سیستم های تبرید و تهویه بکار می رود.

از متصدیان انتظار می رود که دو یا سه لوله شیشه ، از قبل برش داده شده به طول لازم ، همراه با مهره های کنف یا لاستیک ، برای جایگزینی لوله های موجود در جاده ، حمل کنند.

انواع مختلفی از این ابزار طراحی و تولید می شوند که دو نوع عمده آن ها عبارتند از : شیشه های آن (sight glass window) و نمایشگر رویت جریان (sight flow indicator) که نوع اول برای نصب روی مخازن و تانک ها بوده و نوع دوم جهت تعبیه درون خط به کار می رود. سایت گلاس استیل 2 اینچ خنبره مدل 09 2240 قطعه ای به منظور آگاهی از حضور و عدم حضور سیال درون خط لوله می باشد.

تشخیص وجود یا عدم وجود مشکل در خط مایع مثل گرفتگی در صافی ها، فیلترها و … در لوله های سیستم، سایت گلاس امکان مشاهده میزان مایع و بخار را فراهم می کند. از ساید گلاس های حال حاضر می توان به ساید گلاس های دید دو طرفه بخار ، ساید گلاس های پنجره ای جهت مخازن ، ساید گلاس های لوله ای ، ساید گلاس آبنما و ده ها مرد دیگر اشاره داشت . به صورت نمونه در زمانیکه اپراتور، مایع کف آلود را در ساید گلاس مشاهده می­نماید

 

قیمت سایت گلاس کستل 

به راحتی از وجود ایراد در سیستم باخبر می­شود. علاوه بر تشخیص وجود رطوبت از طریق تغییر رنگ ماده ی وسط ساید گلاس، میتوان از این دستگاه جهت مقایسه رنگ ماده مبرد در طول خط جریان بهره برد.

 

همچنین از سایت گلاسها برای اهداف بازرسی نیز استفاده کرد به طور مثال میتوان رنگ سیال را در قسمتهای مختلف خط با یکدیگر مقایسه کرد .

سایت گلاسها دارای دستهبندی و انواع مختلفی هستند که هر کارخانه با توجه به تجهیزات و خط تولید خود میتواند یک یا چند نوع از آن را تولید کند. سایت گلاس تجهیزی برای عبور سیال می باشد که با استفاده از شیشه های تعبیه شده امکان مشاهده حرکت سیال ، رنگ و میزان شفافیت آن وجود دارد در واقع با استفاده از سایت گلاسها میتوان شیرها ، صافی ها ، مبردها و تله بخارهای مسدود شده را تشخیص داد.

همچنین می توان از سایت گلاسها برای اهداف بازرسی نیز استفاده کرد. نشانگر فینجر فلو ایندیکاتور در جهت حرکت جریان تغییر ایجاد کرد و باعث نشان دادن رنگ سیال در هنگام حرکت آن می شود. این نمایشگر ها جهت تشخیص حرکت سیالات خیلی بی رنگ و شفاف، جهت جریان و شدت آن به کار می روند. بیشتر سایت گلاس ها رطوبت داخل سیستم را نیز نشان میدهند .

 

aseman-kharash.ir/شیر-سایت-گلاس-ارائه-سایت-گلاس-کستل/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.