خرید دستگاه سیمان کاری آلمانی

۱۱ بازديد

دستگاه سیمانکاری امسال 84 ساله است ، اما وقتی مجله ما در سال 1928 وارد صحنه شد ، عمده ترین تجهیزات آلمانی - Polysius ، KHD و Gebr. Pfeiffer - بیش از 60 سال تاسیس شده است. Haver & Boecker و Loesche به زودی این کار را دنبال کردند ، در حالی که Aumund فقط چند سال قبل از راه اندازی سیمان جهانی تأسیس شد. بومر بیش از یک دهه بعد در سال 1935 کار خود را آغاز کرد. تأثیر این صنعت نه تنها توسط این شرکت ها بلکه در بسیاری از شرکت های آلمانی نیز به خوبی ثبت و مستند شده است.

تامین کنندگان تجهیزات کارخانه سیمان با رقابت سختی روبرو هستند - شاید اکنون بیش از هر زمان دیگری - بنابراین چگونه آنها خواسته ها و چالش های امروز را برآورده می کنند ،

به خصوص از بازارهای در حال ظهور؟ چه در مورد سرمایه گذاری در فن آوری جدید و نوآوری ها. آنها چگونه با مسائل زیست محیطی برخورد می کنند؟

موارد زیر شامل نظرات و پاسخ های برخی از تامین کنندگان عمده تجهیزات است که World Cement به آنها مراجعه کرده است.

ماندن در بالا

دستگاه سیمان کاری رئیس بخش سیمان ، آهک ، گچ و ملات خشک Verband Deutscher Maschinen und Anlagenbau eV (VDMA) ، دکتر Detlev Rose ، که همچنین مدیر عامل شرکت ThyssenKrupp Polysius است ، به راحتی تایید می کند که صنعت سیمان - و همچنین شرکت های ارائه دهنده مهندسی و تجهیزات - تمرکز خود را از بازارهای پیشرفته و بالغ به سمت فرصت ها و چالش های بازارهای در حال ظهور سوق داده است. بازارهای در حال افزایش در آسیا ، آفریقا ، آمریکای جنوبی و همچنین تا حدودی در کشورهای مستقل مشترک المنافع است. اینجاست که انتظار می رود توسعه صنعت سیمان بیشترین نرخ رشد را در میان مدت و بلند مدت داشته باشد. این توسعه همراه با درخواست به بازارهای مبدأ به صورت محلی است ، به ویژه هنگامی که برنامه های کلید در دست باید تحقق یابد و دانش محلی اجباری باشد.

دکتر رز در مورد موضوعات زیست محیطی کاملاً واضح است: "از نظر فناوری ، چالش عمده ای توسط اهداف بسیار بلند پروازانه حفاظت از آب و هوا ایجاد شده توسط سیاست گذاران ایجاد می شود. از نظر فناوری ، بنابراین ما روی بهینه سازی فرآیند ، تجهیزات و محصول تمرکز می کنیم. جنبه هایی مانند بهره وری انرژی ، بهبود کیفیت سیمان یا استفاده از سوخت های جایگزین در تصمیم گیری مشتری نقش تعیین کننده ای دارند. "

سخنگوی Loesche مشتاقانه اظهار داشت که "فناوری کارخانه سیمان آلمان در میان برترین ها در صنعت قرار دارد. جهانی سازی و افزایش قابلیت های کشورهای در حال ظهور قطعاً تأمین کنندگان مستقر را تحت فشار قرار می دهد. بدون شک تأمین کنندگان جدید ، به ویژه آنها از چین ، با سطح قیمتی که توسط تأمین کنندگان آلمانی به سختی قابل تحقق است ، وارد بازار می شوند و همچنین با کیفیت خود پیشرفت خواهند کرد. "وی در ادامه گفت:" صنعت سیمان مجبور است هزینه های تولید را کاهش داده و انتشار گازهای گلخانه ای را برای کمک به یک صنعت سازگار با محیط زیست به حداقل برساند. " شعار جدید Loesche ، "مهندسی نوآور" ، مشارکت اخیراً جدید خود را با شرکت اتریشی A TEC و تأسیس Loesche Automation GmbH دنبال می کند ، نشان می دهد که آماده مقابله با چالش های آینده است. اکنون می تواند راه حل های فرایند سازگار با محیط زیست ، از جمله گیاهان جدید و همچنین بهینه سازی گیاه را ارائه دهد.

دکتر توماس بورغوف ، مدیر عامل فروش Beumer ، همچنین به ما یادآوری می کند که حدود 75 درصد از نیازهای سیمان جهان در آسیا ، به ویژه در چین تولید می شود. برای شرکت وی ، هند یکی دیگر از بازارهای مهم و سریع در حال رشد است. "با تملک Enexco Teknologies India Ltd در سال 2011 ، ما فعالیت های تجاری خود را در صنعت سیمان گسترش داده و با افزودن سیستم هایی مانند آسیاب سیمان ، بسته بندی سیمان و سیلو ، محدوده محصول خود را به طور استراتژیک گسترش داده ایم. البته آفریقا و آمریکای جنوبی بازارهای جالبی برای رشد هستند. "

قیمت دستگاه سیمانکاری شرکتی که تا حدودی جوانتر از این دو شرکت باشد ، IBAU HAMBURG است. مدیر عامل ، رینر میر می گوید: "برای پیشرفت های آینده در ذخیره سازی و انتقال فن آوری ، بهبود استانداردهای فنی و زیست محیطی و بهبود مستمر کیفیت کاملاً ضروری خواهد بود. تنها رضایت مشتریان است که تضمین کننده تماس با یک تامین کننده برای پروژه های جدید است. " مایر مفتخر است که از ترمینال سیمان دریایی جدیدی که برای Cementa AB (گروه هایدلبرگ سیمان) در مالمو ، سوئد نصب شده و قرارداد جدیدی برای یک ترمینال سیمان که در شهر پاریس واقع خواهد شد ، یاد کند.

Reiner Früling مدیر عامل Claudius Peters ، شرکتی است که در سال 1906 تاسیس شد. وی اظهار داشت که از زمان تاسیس ، Claudius Peters به ​​یک شرکت نوآور در صنعت سیمان ، گچ ، آلومینیوم ، نیروگاه و فولاد تبدیل شده است. در چند وقت اخیر با استانداردهای جدیدی که با توسعه کولر ETA و سیستم انتقال Fluidcon بدست آمده است ، به خوبی شناخته شده است. فرولینگ می گوید: "کلاودیوس پیترز خود را به عنوان یک پیشگام فناوری می داند." "ما هر ساله ابزار قابل توجهی در پیشرفتهای بعدی فرآیندهای خود سرمایه گذاری می کنیم. ما برای کارهای خاص خود راه حل های ویژه ای برای مشتریان خود در نظر گرفته ایم که هیچ راه حل استانداردی در بازار در دسترس نیست. از این جنبه.

 

https://www.worldcement.com/europe-cis/28082012/cement_german_equipment_suppliers/

جاذبه های گردشگری آلمان

۱- پارک المپیک مونیخ

این مجموعه بزرگ که در شمال شهر مونیخ واقع شده، از ابتدا برای برگزاری بازی‌های المپیک در سال ۱۹۷۲ ساخته شد و امروزه یکی از جاذبه های آلمان است. از فضاهای ورزشی و ساختمان های جانبی موجود در پارک المپیک مونیخ برای برگزاری تورنومنت های ورزشی، بازی های اروپایی، جام دیویس، جشنواره های فصلی و بسیاری مراسمات دیگر استفاده می شود.

بقیه مطلب اینجاست

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.