ثبت شرکت در مجارستان چطور انجام بدم؟

۱۳ بازديد

مجارستان از نظر موقعیت جغرافیایی ، اقتصاد بسیار پیشرفته و با ثبات ثبت شرکت در مجارستان یکی از مراکز مطلوب قضایی است. برای مشاغل خاص ، این کشور ممکن است فرصت های اضافی فراهم کند. متخصصان Prifiance ممکن است دقیقاً در مورد مزایایی که ممکن است هنگام انجام تجارت در اینجا از آن بهره مند شوید دقیقاً با شما مشورت کنند. نمایه این کشور کوتاه ممکن است در هنگام در نظر گرفتن مجارستان به عنوان حوزه قضایی خود به شما کمک کند.

اشکال حضور حقوقی و تجاری
اگر قصد دارید حضور شرکتی خود را در مجارستان تاسیس کنید ، مجاز به انجام این موارد به صورت عمده است:

شرکت با مسئولیت محدود - وسیله نقلیه ای که می تواند پس از تشکیل سرمایه قانونی اولیه به مبلغ 3،000،000 HUF تأسیس شود. در این مورد ، مسئولیت شرکای تجاری برای کلیه شرکتها فقط به ارزش مبالغ مشارکت یافته محدود می شود. سهام را نمی توان به تبلیغات عمومی ارائه داد. از مالکیت شخصی م foundسسان (سهامداران) نمی توان برای جبران خسارات خودرو استفاده کرد ، مگر در موارد خاص. این نهاد ممکن است توسط اشخاص حقیقی یا حقوقی ادغام شود. آنها می توانند هم مقیم باشند و هم اشخاص حقیقی و حقوقی خارجی. محدودیت های صفر در این مورد اعمال می شود.
شرکت خصوصی محدود شده توسط سهام - وسیله نقلیه ای با حداقل سرمایه قانونی اولیه به مبلغ 5،000،000 HUF. همچنین نسبت مشارکت های نقدی در زمان ثبت شرکت نباید کمتر از 30 درصد باشد. سهام آن می تواند آزادانه منتقل شود و بنیانگذاران (سهامداران) فقط در ارزش اسمی یا صادر شده سهام متعلق به خود مسئولیت دارند.
شرکت سهامی عام محدود شده توسط سهام - این تشکیلات تجاری باید حداقل سرمایه قانونی اولیه 20،000،000 HUF داشته باشد. مقدار مشارکت های نقدی نباید در زمان عضویت از 30٪ کمتر باشد. سهام ممکن است به عموم عرضه شود. این سهام می توانند عادی ، ترجیحی ، قابل بازخرید و غیره باشند.
مشارکت عمومی - این تشکیلات تجاری است که توسط شرکا برای انجام فعالیت های تجاری مشترک تأسیس شده است مشروط بر اینکه مسئولیت آنها در قبال کلیه مشارکت های مشارکت نامحدود باشد. این تشکیلات شخصیت حقوقی جداگانه ای ندارد.
مشارکت محدود - تشکیل مشاغل تجاری است که می تواند توسط حداقل دو شریک تاسیس شود که در آن (من) حداقل یک شریک عمومی وجود دارد که مسئولیت نامحدودی برای کلیه شرکت های مشارکت دارد و (ب) شرکای محدود که مسئولیت آنها منحصر به مقدار محدود است از مشارکت های انجام شده در این حالت ، مشارکت شخصیت حقوقی جداگانه ای نیز ندارد.
شعبه - این شکل مناسب حضور تجاری برای اشخاص خارجی است که قصد دارند فرصت های شغلی این حوزه را بدون سرمایه گذاری مقادیر قابل توجهی در لحظه تأسیس کشف کنند.
شرایط ثبت نام و مراحل
اگر گزینه ایجاد شرکت در مجارستان را در نظر می گیرید ، ممکن است لازم باشد این مراحل اولیه را انجام دهید:

تعیین اولویت های کاری خود و تنظیم برنامه کاری.
انتخاب نام تجاری برای یک شرکت آینده و تأیید در دسترس بودن آن.
جمع آوری اطلاعات در مورد بنیانگذاران و صاحبان ذی نفع.
جستجوی مدیران شرکت آینده. معمولاً هیئت مدیره باید از سه نفر تشکیل شود. اما ، سند قانونی وسیله نقلیه ممکن است به یک مدیر واحد اجازه دهد این وسیله نقلیه را اداره کند. توصیه می شود برای عضویت و اداره وسیله نقلیه در مجارستان مدیر محلی انتخاب کنید.
ترتیب شکل گیری سرمایه قانونی خودرو. ساده ترین روش ، در این مورد ، انتقال کمک به مدیر آینده است که بیانیه تأیید مربوطه را به صورت کتبی اجرا می کند. بعداً این مبلغ در سوابق وسیله نقلیه احتمالی منعکس خواهد شد.
انتخاب آدرس ثبت شده برای وسیله نقلیه آینده.
تهیه اسناد قانونی.
تشکیل مجموعه اسناد ثبت نام (کلیه اسنادی که به زبان مجارستانی نیستند باید قبلاً محضری ، ضمیمه شده و ترجمه شوند).
ارسال مجموعه اسناد ثبت نام به دادگاه ثبت احوال وزارت دادگستری.
ثبت نام برای اهداف مالیاتی (ثبت نام مالیات بر ارزش افزوده به طور پیش فرض انجام می شود).
ثبت نام برای اهداف تأمین اجتماعی.
افتتاح حساب بانکی
چارچوب قانونی و نظارتی
ممکن است فضای قانونی مجارستان به طور کلی مطلوب تلقی شود. مجارستان اقداماتی را برای ارتقا the بخشهای مختلف اقتصاد اعمال می کند. صنایع تولیدی و خدماتی مهمترین تمرکز سیاست دولت مجارستان است. هنوز هم ، سرمایه گذاری ها تشویق می شوند - تجار خارجی ممکن است از انگیزه های خاصی برخوردار شوند. در نتیجه ، مجارستان دارای درصد بالایی از سرمایه گذاری مستقیم خارجی است.

روش ایجاد شرکت در مجارستان سنگین و پرهزینه نیست. مقامات مجارستان اقدامات ساده ای را برای ساده سازی روش ایجاد و تجارت در این کشور انجام می دهند. یک فرصت بسیار سودمند دیگر برای انجام تجارت این است که سود سهام پرداختی به افراد غیر مقیم کاملاً از پرداخت مالیات معاف است. هنوز هم ، قانون تجارت مجارستان کاملاً قانون اساسی دارد

 

https://prifinance.com/en/european-companies/hungary/

 

تحصیل در مجارستان

تحصیل در مجارستان
تحصیل در مجارستان در کلیه رشته های پزشکی و فنی مهندسی برای متقاضیان جهت تحصیل در خارج کشور صورت میگیرد . متقاضیان می توانند از طریق بورسیه های تحصیل در مجارستان ، تحصیل رایگان در مجارستان داشته باشند . جهت اخد بورسیه تحصیلی و تحصیل در مجارستان باید دوره های کالج ، پری مدیکال و آموزش زبان انگلیسی را بگذرانند و وارد دانشگاه های مجارستان بشوند . آیا قصد دارید برای تحصیل به مجارستان بروید؟ در این مقاله قصد داریم درباره شرایط تحصیل در مجارستان و ویزای تحصیلی مجارستان توضیح دهیم .
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.