خرید دستگاه سیمان کاری آلمانی

۷ بازديد


اجرای سیمانکاری با دستگاه ZENITH Maschinenfabrik GmbH (که به اختصار ZENITH نامیده می شود) در سال 1953 تاسیس شده است و سازنده دستگاه بلوک بتونی در آلمان است. در طول 6 دهه گذشته ، ZENITH بر تحقیق و توسعه فناوری تولید بلوک های غیر پالت متمرکز شده است و امروز ZENITH به رهبر جهانی در تولید کننده دستگاه های بلوک غیر پالت تبدیل شده است. محصولات ما شامل: ماشین آلات چند لایه متحرک ، ماشین های پالت تک موبایل ، ماشین های چند لایه ثابت و خط تولید کاملاً خودکار ثابت. با توجه به بالاترین کیفیت و عملکرد درجه یک ، بیش از 7000 مشتری ZENITH در سراسر جهان بیش از 60 سال به طور مداوم از تخصص و دانش ZENITH بهره مند خواهند شد.
ماشین آلات ساخت آجر سیمان با مارک برتر آلمان
در ژوئیه سال 2014 ، ZENITH Maschinenfabrik GmbH توسط Quangong Machinery خریداری شد (به اختصار QGM نامیده می شود) و به عضویت گروه QGM درآمد. گروه QGM قادر است طیف گسترده ای از محصولات ، از خط تولید اتوماتیک ساده تا خط تولید کاملاً اتوماتیک ، از طبقه متوسط ​​تا کلاس بالا را در اختیار کاربران ما قرار دهد.
ماشین ساخت بلوک کاملاً خودکار ZENITH 1500
دستگاه پالت تک کارایی 1500 که به تازگی طراحی شده است ، هسته اصلی یک بلوک بتنی پیشرفته و کارآمد را تشکیل می دهد. طیف گسترده ای از امکانات تولید تمام نیازهای مشتری را برآورده می کند. 1500 شامل تولید محصولات طاقچه ، محصولات باغبانی و محوطه سازی و همچنین سنگفرش ، سنگ های فرش و آجر است.
 
علاوه بر کیفیت و بهره وری بالا ، مهندسان ما تمرکز ویژه ای بر تضمین فرآیند تولید با نگهداری کم و بدون مشکل دارند. به دلیل استفاده مداوم از اتصالات پیچ ، تمام قطعات سایشی به راحتی در کوتاهترین زمان قابل تعویض هستند. این ماشین بر اساس طراحی قابل انعطاف پذیری میز لرزش ، پرتو متقاطع موتور و قطعات جانبی قاب ، در بازار منحصر به فرد است زیرا با شرایط تولید مشتری سازگار است.
 
یک سیستم تغییر سریع خودکار برای قالب ها ، تجهیزات مختلف Colormix و سایر تجهیزات ویژه و همچنین دستگاه های تمیز کردن سر ، برنامه تحویل ما را تکمیل می کند.
 
دستگاه سیمانکاری بادی علاوه بر این ، این کارخانه به یک سیستم کنترل و تشخیص انقلابی مجهز است که پشتیبانی همه جانبه را برای اپراتور دستگاه فراهم می کند و بنابراین همیشه تولید کارآمد را تضمین می کند.
محصولات ماشین ، قطعه اساسی ، نوع ZENITH 1500 ، با پالت های فولادی کار می کند

حداکثر اندازه تخته 1400 میلی متر x 1200 میلی متر x14 میلی متر
منطقه کار طبق نقشه طراحی
ارتفاع محصول 50 میلی متر - 500 میلی متر
 
حداکثر اندازه تخته: 1400 mm x 1200 mm x14 mm
منطقه کار: مطابق نقشه کشیدن
ارتفاع محصول: 50 میلی متر - 500 میلی متر

مشخصات اتومبیل کاملاً اتوماتیک پسرانه
حداکثر ظرفیت بار 15000 کیلوگرم
در هر رک حداکثر ظرفیت بار طبق طرح
هر دو لایه قفسه قرار دادن طبق طرح
براکت پشتیبانی عرض عرض 1060 میلی متر
لایه های قفسه درج همانطور که در طراحی پروژه است
تمیز کردن قفسه درج همانطور که در طراحی است
قدرت رانندگی ماشین مادر SEW 11 kW
ZENITH Maschinenfabrik GmbH (که به اختصار ZENITH نامیده می شود) در سال 1953 تاسیس شده است و سازنده دستگاه بلوک بتونی در آلمان است. در طول 6 دهه گذشته ، ZENITH بر تحقیق و توسعه فناوری تولید بلوک های غیر پالت متمرکز شده است و امروز ZENITH به رهبر جهانی در تولید دستگاه های بلوک غیر پالت تبدیل شده است. محصول ما شامل: ماشین آلات چندلایه متحرک ، ماشین پالت تک موبایل ، ماشین چند لایه ثابت و خط تولید کاملاً خودکار ثابت است.

با توجه به بالاترین کیفیت و عملکرد درجه یک ، بیش از 7000 مشتری ZENITH در سراسر جهان بیش از 60 سال و به طور مداوم از تخصص و دانش ZENITH بهره مند می شوند.

در ژوئیه سال 2014 ، ZENITH Maschinenfabrik GmbH توسط Quan Gong Machinery خریداری شد (به اختصار QGM نامیده می شود) ، و به عضویت گروه QGM درآمد. گروه QGM قادر است طیف گسترده ای از محصولات ، از خط تولید اتوماتیک ساده تا خط تولید کاملاً اتوماتیک ، از طبقه متوسط ​​تا کلاس بالا را در اختیار کاربران ما قرار دهد.

 اگر به محصولات ما علاقه مند هستید ، فقط سوالات را برای ما ارسال کنید یا تلفن را بردارید و با ما تماس بگیرید + 86-595-8679-9299 + ، با تشکر.

قیمت دستگاه سیمان پاش ماردونی ZENITH Maschinenfabrik GmbH (که به اختصار ZENITH نامیده می شود) در سال 1953 تاسیس شده است و سازنده دستگاه بلوک بتونی در آلمان است. در طول 6 دهه گذشته ، ZENITH بر تحقیق و توسعه فناوری تولید بلوک های غیر پالت متمرکز شده است و امروز ZENITH به رهبر جهانی در تولید دستگاه های بلوک غیر پالت تبدیل شده است. محصول ما شامل: ماشین آلات چندلایه متحرک ، ماشین پالت تک موبایل ، ماشین چند لایه ثابت و خط تولید کاملاً خودکار ثابت است.

با توجه به بالاترین کیفیت و عملکرد درجه یک ، بیش از 7000 مشتری ZENITH در سراسر جهان بیش از 60 سال و به طور مداوم از تخصص و دانش ZENITH بهره مند می شوند.

در ژوئیه سال 2014 ، ZENITH Maschinenfabrik GmbH توسط Quan Gong Machinery خریداری شد (به اختصار QGM نامیده می شود) ، و به عضویت گروه QGM درآمد. گروه QGM قادر است طیف گسترده ای از محصولات را از خط تولید اتوماتیک ساده تا اتوماتیک کامل در اختیار کاربران ما قرار دهد.

 

https://quangong.en.made-in-china.com/product/oNMJfdCbrchm/China-Germany-Top-Brand-Cement-Brick-Making-Machine-for-Wall-Material.html

راهنمای سفر به کشور آلمان

قبل از عزیمت به هر کشوری باید درباره آن خوب فکر و برنامه ریزی کنید. برای اینکه کارتان راحت تر شود ما یک راهنمای مختصر و مفید برایتان تهیه کرده ایم که همه نکات لازم در این زمینه را به شما یادآوری می کند. هزینه های حمل و نقل در آلمان

اندازه خانه مدت زمان هزینه اجاره
۱ خوابه ۶ تا ۱۰ هفته ۳۸۹۰۰ تا ۶۷۰۰۰ R
۲ خوابه ۴ تا ۷ هفته ۵۳۰۰۰ تا ۸۸۴۰۰ R
۳ خوابه ۴ تا ۷ هفته ۹۰۱۰۰ تا ۱۰۵۲۰۰ R

لیست بالا متوسط هزینه های جابجایی وسایل به کیپ تاون از طریق کشتی است. موقع محاسبه هزینه های جابجایی وسایل شما به خارج از کشور، دو عامل مسافت و تعداد وسایل شما تعیین کننده قیمت نهایی هستند. می توانید با مراجعه به سایت های خدمات جابجایی و محاسبه هزینه حمل و نقل وسایلتان از مبلغ قابل پرداخت آن با خبر شوید. در صورت دلخواه و بعد از بررسی های لازم می توانید فرم پر کنید و درخواست بدهید.

منبع : چرب زبان

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.